smartcv_home2

Najczęściej zadawane pytania

Informacje podstawowe

1. Ile trzeba zapłacić za Smart CV?

Rejestracja na platformę Smart CV jest całkowicie bezpłatna. Od początku na zawsze masz darmowy dostęp do Smart CV BASIC. W prezencie otrzymujesz od nas nie tylko unikalne narzędzie do tworzenia Smart CV, ale także indywidualny adres internetowy (subdomenę). Adres każdego Smart CV jest  widoczny w postaci subdomeny: twojanazwa.smartcv.pl

 

PAKIET KANDYDAT
Otrzymasz dostęp do trzech szablonów. Basic, Extra oraz Książka. Wyróżnij się na rynku pracy.
  •  ELEMENTY PAKIETU DARMOWEGO
  •  200 MB MIEJSCA NA SERWERZE
  •  SZABLON EXTRA
  •  SZABLON KSIAZKA

W cenie: 10 zł miesięcznie.

 

PAKIET PRACA
To najlepszy wybór! Otrzymasz dostęp do pakietu Kandydat na rok oraz konsultacje ze specjalistą rekrutacji o wartości 120 zł!
  •  ELEMENTY PAKIETU KANDYDAT
  •  KONSULTACJE TWOJEGO CV
  •  SYMULACJA ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ
  •  ROCZNY DOSTĘP

W cenie 120 zł za rok.

2. Kto może korzystać z platformy Smart CV?

Z platformy Smart CV może korzystać każdy bez względu na wiek.

3. Ile razy mogę skorzystać z Smart CV?

Liczba szablonów Smart CV, które możesz wykonać jest dowolna.

4. Jak założyć Smart CV?

Aby założyć Smart CV kliknij tutaj i przejdź przez kolejne etapy. Podczas rejestracji zostaniesz poproszony o podanie:

  • Nazwy użytkownika: polecamy użyć jednego słowa złożonego tylko z małych liter, ewentualnie cyfr.
  • Adresu e-mail: na podany przez ciebie adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Jeśli podasz niewłaściwy adres nie otrzymasz wiadomości zwrotnej. Proces rejestracji będzie trzeba przejść wtedy ponownie.
  • Hasła: może to być wymyślone przez Ciebie zbiór liter, znaków lub cyfr. W przypadku gdy zostawisz to pole puste, system wygeneruje hasło automatycznie.
  • Adresu internetowego Smart CV: czyli unikalnego adresu dla twojego Smart CV. System automatycznie wygeneruje adres na podstawie wpisanej wcześniej przez ciebie nazwy użytkownika. Jest to propozycja adresu, którą możesz zmienić. Polecamy podać w adresie Smart CV swoje nazwisko, np. nowak.smartcv.pl.
  • Nazwy Smart CV: jest to nazwa witryny wyświetlana na etykiecie karty/okna przeglądarki internetowej. Polecamy wpisać  swoje imię i nazwisko.

5. Jak założyć kolejny szablon Smart CV?

Jeśli jesteś już właścicielem jednego szablonu Smart CV, a chcesz założyć kolejny, zaloguj się do swojego pierwszego Smart CV, a następnie kliknij tutaj. Jest to ta sama strona, którą wywołałeś w przeglądarce podczas pierwszej rejestracji.

Ważne jest to, aby być zalogowanym zanim przejdzie się na stronę rejestracji Smart CV. Dzięki temu w tym samym panelu administratora będziesz zarządzał wszystkimi szablonami Smart CV.

Możesz oczywiście zarejestrować Smart CV pod innym adresem e-mail, jednakże trzeba się wtedy logować do każdego z nich oddzielnie aby je edytować.

Poruszanie się po Smart CV

6. Jaki jest adres internetowy mojego Smart CV?

Pełny adres internetowy każdego Smart CV ma postać: „http://nazwa.smartcv.pl„, gdzie zamiast „nazwy” widoczny będzie teks wpisany przez Ciebie podczas rejestracji Smart CV. Adres o takiej budowie nazywamy subdomeną.

7. Jak zmienić adres internetowy Smart CV?

Nie ma możliwości samodzielnej zmiany adresu internetowego swojego Smart CV. Jeżeli istnieje konieczność takiej zmiany, skontaktuj się z nami przez formularz. W tym celu kliknij tutaj.

8. Jak zarządzać kilkoma szablonami Smart CV w tym samym panelu?

Kiedy dokonywane przez ciebie rejestracje kolejnych Smart CV będą przebiegać wg scenariusza opisanego w punkcie (5), przełączanie się między poszczególnymi panelami administracyjnymi nie powinno stwarzać problemu.

Zaloguj się i wejdź na stronę jednego ze swoich szablonów Smart CV. Na górze strony będzie widoczne menu. Kiedy najedziesz kursorem myszki na „Moje witryny” rozwinie się lista ze wszystkimi twoimi  szablonami Smart CV.

zarzadzanie-ecv

Ponadto, kiedy wejdziesz na stronę http://smartcv.pl/logowanie zostanie wyświetlona lista twoich Smart CV.

9. Jak zmienić tytuł Smart CV?

Tytułu Smart CV podanego podczas rejestracji nie można samodzielnie zmienić. Jeżeli istnieje konieczność jego zmiany, skontaktuj się z nami przez formularz. W tym celu kliknij tutaj.

Zalecamy, aby tytułem strony było twoje imię i nazwisko, ewentualnie nazwa firmy, branży lub stanowisko.

Nazwa strony jest wyświetlana na etykiecie karty w przeglądarce internetowej.

nazwa-strony

10. Jak zmienić adres e-mail?

Adres e-mail, który został podany podczas rejestracji Smart CV można zmienić. W tym celu zaloguj się do Smart CV. Po najechaniu kursorem myszki w górnym prawym rogu na swój login/imię i nazwisko, rozwinie się menu. Kliknij na „Edycja profilu”.

edycja-profilu

Przejdziesz do strony, gdzie będziesz mógł zmienić swój adres e-mail, a także ustawić imię, nazwisko i nazwę wyświetlaną widoczną w górnym prawym rogu Smart CV po zalogowaniu. Na tej stronie zmienisz także hasło.

Na powyższym screenie zauważyć można, że do tego konta podpięte jest zdjęcie. Aby dodać swoje zdjęcie zdefiniuj gravatar na stronie http://pl.gravatar.com. Definiowanie gravataru polega na doczepieniu zdjęcia/grafiki do swojego adresu e-mail. Na stronach, gdzie wykorzystywana jest funkcja gravataru, zdjęcie będzie automatycznie wyświetlane. Platforma „Smart CV” wykorzystuje tę funkcję.

11. Jak się porawnie zalogować?

Są 2 sposoby logowania:

1. Kliknij w odnośnik „Logowanie” widoczny w górnym prawym rogu na smartcv.pl lub przejdź bezpośrednio na stronę http://smartcv.pl/logowanie.

Wpisz swój login i hasło, a następnie zatwierdź klikając „Zaloguj się”. Po zalogowaniu wyświetli się lista wszystkich twoich szablonów Smart CV. Klikając na wybrany przez siebie szablon Smart CV otworzysz go w nowej karcie przeglądarki.

2. Wejdź na stronę http://twojanazwa.smartcv.pl/admin, gdzie pod słowo „twojanazwa” wpisz nazwę subdomeny swojego Smart CV.

Po logowaniu zostaniesz przekierowany od razu do panelu administracyjnego swojego Smart CV.

12. Jak się poprawnie wylogować?

Kiedy jesteś zalogowany do swojego Smart CV na górze strony będzie widoczne dodatkowe menu, które dostępne jest tylko i wyłącznie dla osób zalogowanych. Kiedy najedziesz myszką na prawą stronę tego menu, gdzie wyświetlona jest nazwa twojego użytkownika, wyświetli się rozwijana lista z odnośnikiem „Wyloguj się”.

13. Co zrobić, kiedy nie mogę się zalogować?

Wejdź na stronę http://smartcv.pl/logowanie. Przejdź do pola resetowania hasła. Wpisz swój login lub adres e-mail przypisany do twojego konta Smart CV. Po tej czynności na twój adres e-mail automatycznie zostanie wysłana wiadomość z dalszymi instrukcjami.

14. Jak zmienić swoje hasło do logowania?

Kiedy jesteś zalogowany do swojego Smart CV na górze strony będzie widoczne dodatkowe menu, które dostępne jest tylko i wyłącznie dla osób zalogowanych. Kiedy najedziesz myszką na prawą stronę tego menu, gdzie wyświetlona jest nazwa twojego użytkownika, wyświetli się lista rozwijana z odnośnikiem „Edycja profilu”.

edycja-profilu

Przejdziesz do strony edycji swojego profilu. Znajdziesz tam to pole, w którym będziesz mógł wprowadzić nowe hasło.

nowe-haslo

Zarządzanie Smart CV

15. Ile jest przydzielonej do konta przestrzeni dyskowej?

Wielkość przestrzeni dyskowej do każdego Smart CV wynosi 10MB. Na tym dysku są zapisywane wszelkie pliki, które załadujesz w bibliotece mediów danego Smart CV.

16. Jak zwiększyć przestrzeń dyskową przypisaną do konta?

Aby  zwiększyć przestrzeń dyskową przypisaną do konta zaloguj się do swojego Smart CV i przejdź do panelu administracyjnego do zakładki „Twoje pakiety” i zakup dodatkowy pakiet.

17. Jaki jest maksymalny, dopuszczalny rozmiar pliku?

Maksymalny rozmiar pliku, jaki możesz załadować do biblioteki mediów swojego Smart CV wynosi 1MB.

18. Czy jest możliwość załadowania większego pliku na mój dysk?

Niestety nie można załadować pliku większego niż 1MB. W tym celu radzimy zmniejszyć rozdzielczość swojego pliku.

19. Jakiego rodzaju pliki mogę załadować na mój dysk?

Do biblioteki mediów możesz załadować pliki w formacie: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, ods, txt, rtf, ico.

20. Jak stworzyć dwujęzyczne Smart CV?

Smart CV nie posiada funkcji strony dwujęzycznej, to znaczy, że nie ma możliwości utworzenia tego typu strony, gdzie użytkownik mógłby przełączyć sobie funkcje języka.

Możesz natomiast utworzyć drugie Smart CV, które wypełnisz tylko w danym języku. To Smart CV będzie miało inny adres internetowy niż Smart CV po polsku. Teraz będziesz mógł wkleić odpowiedni adres swojego Smart CV w zależności od tego, w jakim języku masz przesłać pracodawcy swoją aplikację.

21. Jak edytować Smart CV?

Aby dowiedzieć się więcej na temat edycji swoje Smart CV kliknij tutaj.

22. Jak usunąć Smart CV?

Aby usunąć swoje Smart CV przejdź do panelu administracyjnego swojego Smart CV. Przejdź do zakładki „Narzędzia”, a następnie wybierz „Usuń witrynę”. W wyniku tej operacji zostanie usunięte dane Smart CV. Adres internetowy Smart CV nie będzie już widoczny w sieci. Wszelkie informacje, które zamieściłeś w tym Smart CV zostaną trwale usunięte i nie będzie można ich odzyskać.

Usunięcie Smart CV nie jest równoznaczne z usunięciem konta w platformie Smart CV. Cały czas możesz posługiwać się swoim loginem i hasłem. W przyszłości będziesz mógł na tym koncie ponownie zarejestrować Smart CV.

Jeśli jesteś zdecydowany, aby trwale usunąć także swoje konto, skontaktuj się z nami.


Copyright © 2017 · Smart MBC by ANW
x